Naam:
111
Foto’s:
1700

Over ons

Sinds Bert met vervroegd pensioen is gegaan in 2008 maken wij in het voorjaar grote reizen en in het najaar gaan we dan ook nog een maandje op reis.  Eerst met de caravan en in najaar 2013 een camper gekocht waar we mee gingen reizen. Sinds februari 2015 hebben wij een nieuwe camper aangeschaft, een Hobby Optima FL65. Ook houd ik sinds 2011 een blog bij en die reizen kan je vinden in de link aan de zijkant. Maar... van 2015 staat er niet meer in want is op een of andere manier gewist!!!.

Over onze reis

Dit jaar, 2017, gaan we naar het Verenigd Koninkrijk en zullen Engeland, Wales en Schotland bezoeken. Ook zullen we rekening houden met het weer, dat minder zal zijn dan als we naar het zuiden zouden gaan. Nieuw avontuur, links rijden, Engelse Ponden, maar wel een taal die ons ligt, leuk!

Bezochte landen

Wij hebben 23 landen (10%) bezocht:

Albanië, Andorra, België, Bosnië en Herzegovina, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Luxemburg, Macedonië, Montenegro, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.