Molinot

27 september 2017 - Molinot, Frankrijk

Woensdag 27 september

Gisteravond dus naar Feyenoord gekeken tegen Napoli en de eerste helft kansloos. Tweede helft ging wat beter en Feyenoord had wel het meeste balbezit maar op eigen helft. Ik denk dat doelman Jones het meest aan de bal is geweest! Het stond dus 2-0 voor Napoli met de rust en dan is het jammer dat Feyenoord een penalty mist. Het wordt uiteindelijk 3-1 voor de Napolitanen.
Vanmorgen wat mistig maar de zon blonk er zo nu en dan door. Ik nog van de faciliteiten van de camping gebruik gemaakt en gaan douchen. Om 10 uur lopen we het stadje in want er is markt. Een markt voor de omgeving want toeristische artikelen vind je er niet. Dan weer terug naar de camper en buiten koffie gedronken. Om 11.10 reden we weg uit Charolles, over de D33 naar Vitry, langs het riviertje de Arconce, het was 21 graden. We volgden deze smalle weg met een prachtige omgeving. Jammer was het dat het wat heiig was. Over de D980 naar Montcau les Mines waar we langs het Canal du Centre verder reden. In het begin vier sluizen achter elkaar en verder nog veel sluizen. Bij Chagny verlaten we het kanaal en gaan naar Nolay waar we op het grote parkeerterrein gaan staan om te eten. Straks naar de Supermarkt en dan naar Peter en Bertha. Daarom schrijf ik nu al een stuk van het blog want vanavond komt er niet meer van. Dus morgen de rest van deze dag.

1. Diane Honingh:
    27 september 2017
    Hoop dat je morgen nog weet wat er de rest van de dag gebeurd is ;)

Dikke kus