Bude

3 mei 2017 - Bude, Verenigd Koninkrijk

Gisteren 2 verhalen, nu één als het goed is van 2 mei. Hadden slecht internet!

Dinsdag 2 mei

Gisteravond eerst TV gekeken maar de programma's zijn al een uur eerder afgelopen dus blijft er nog tijd over om een spelletje te doen. Weer scrabbel en Bep won de eerste dus om bij te blijven wilde ik nog een spelletje dat ik won dus stand 5-4 voor Bep.
Vanmorgen schoof ik het luik open en een strak blauwe lucht en dat kunnen we hebben want er was een werkochtend ingepland.
Vandaag, 2 mei, ook altijd een speciale dag want dan is het al weer 7 jaar geleden dat mijn moeder is overleden, wat gaat de tijd snel! Toen zaten we op Sicilië en moesten daarvandaan naar huis.
Na het ochtendgebeuren de was in een wasmachine gedaan en Bep nog wat met de hand gewassen. Lijnen gemaakt en het wasrekje geplaatst zodat alle was er op kon.
Vandaag een prachtige dag, maar er moest wel eerst gewerkt worden! Ook moest er gestofzuigd worden!
Nadat de was hing en de camper weer gekuist was, koffie gezet en dat buiten op ons terras opgedronken. Bep nog wat breien en ik een verkenningsronde over deze grote camping.
Die overigens prachtig is, ruime plaatsen en het gras weer met een nagelschaartje geknipt en ook het sanitaire gebouw ziet er keurig uit. Nog wat informatie ingewonnen bij de receptie en dan ook in de zon gaan zitten.
Na het eten de wandelschoenen aan en naar Bude gelopen dat ong. 4 km is. Het valt me op dat de meeste huizen hier in Engeland een naam hebben. Bep was nog wat wasdoekjes vergeten en die in de supermarkt gekocht. Dan door Bude gelopen dat aardig veel winkels heeft, een niet onaardig stadje. Om 15.35 zouden we de bus terug nemen naar de camping. Heen waren we vanaf de heuvel gekomen en zouden terug dus moeten klimmen.
Maar door wegwerkzaamheden kwam de bus niet en hebben we een taxi terug genomen.
Bep thee gezet en lekker in de zon gaan zitten. Als er een wolk zou komen zou ik gaan douchen (ook ingepland vandaag!) dus toen er een wolk kwam, alles had ik al klaargezet, en was net achter de camper toen ik aan de praat raakte met een Engelsman die net was aangekomen en met een verkenningsronde bezig was. En met Engels kan ik me aardig redden en zo was het dat er diverse wolken gepasseerd waren toen ik me ging douchen! Ook de 5 in de klok was al lang gepasseerd toen ik terug kwam. Bep had alles al klaargezet op ons terras en hebben nog lekker in het zonnetje gezeten. Bep gaat met het eten bezig en ik ruim ons terras op.
We eten weer laat, dus even opschieten want hier begint de Champions League om 19.45!
Vandaag dus een heerlijke dag!