Conwy

20 mei 2017 - Conwy, Verenigd Koninkrijk

Zaterdag 20 mei

Gisteravond TV gekeken maar als RTL late Night is afgelopen maar dan is het bij ons nog geen late Night! Dus het scrabbel spel gepakt en nog één spelletje gedaan. Ik Bep verpletterend verslagen!
Hadden ook plannen voor vandaag gemaakt, we zouden er een "werkdag" van maken. Als je zo'n tijd weg bent moet er ook nog wel eens andere dingen gebeuren zoals wassen en de camper van binnen en buiten schoonmaken.
Vanmorgen, luik open en grijze lucht! Als we het ontbijt op hebben gaat het zachtjes regenen!
Maar evengoed Bep de was bij elkaar geraapt en naar de ruimte waar drie wasmachine's staan.
Het is nogal een stuk lopen en samen daar heen. Welke wasmachine zullen we nemen? Ik zeg de middelste! Wat gebeurt er, helemaal niets, dat ding doet het niet en onze munten zitten er in! Ik naar de receptie, die net open was en gezegd dat de middelste wasmachine het niet doet en ik kreeg 3 andere munten van een pond. Dat is ook nog wat, hier in de UK hebben ze nieuwe munten van een pond en die passen niet in parkeerautomaten en ook dus niet in wasmachines. Ik met de drie andere munten naar Bep en die in de andere wasmachine gedaan en ja die deed het! Dus die kon zijn gang gaan. Wij weer terug en ik de luifel uitgedraaid en niet voor de zon maar voor de regen! Ik na een uurtje terug en de was was klaar, ik Bep geappt en die kwam even uitzoeken wat er in de droger kon. Ik nog wat munten bijgehaald en bij de droger blijven zitten tot het beddengoed droog is en ga dan met paraplu weer terug naar de camper. Wasrek onder de luifel en nog een lijntje gemaakt en de was aan de lijn! Dan gaat Bep binnen in de Camper de boel schoonmaken en ik ga de buitenboel schoon maken want die ziet er niet uit! Maar eerst koffie drinken! Dan is het weer droog dus kan ik naar buiten!
We zijn bijna alle twee gelijk klaar en gaan dan eten. Na het eten ga ik een verkenningsronde maken op deze grote camping. Maar eerst het wasrek in de zon gezet want die scheen af en toe!De camping heeft 393 plaatsen en verdeeld over vele veldjes. Het is 10 HA groot en de velden zijn gescheiden door bomen en struiken. Ook probeer ik een punt te vinden om het stadje Conwy te zien met het kasteel. Een wandelpad gevolgd en kwam tussen de schapen terecht. Boven op de heuvel had ik een mooi uitzicht maar Conwy kon ik niet zien. Dus dan terug en ook de lucht betrok en heb de was die nog niet helemaal droog was naar binnen gedaan die Bep daar opgehangen heeft. Ook de luifel ingedraaid omdat die nu nog droog was. Ook nog even de foto's op de laptop gezet zodat ze niet verloren gaan. Toen we aan de thee zaten spetterde het af en toe. Ook vanmiddag nog enkele mensen gesproken, een stel die hier op de camping een seizoenplaats hebben en die hadden vrienden uit Schotland op visite en waren vandaag aangekomen en hadden de hele dag regen gehad! Maar ja wat er nu valt, valt er over een paar weken niet! De overburen zijn minder vriendelijk, bal tegen de camper, rook van de bbq onze kant op en zeggen niets en hebben de muziek nogal hard aan en het is niet bepaald ons genre!
Ook het wijntje drinken we binnen en de plannen voor morgen gemaakt. Bep gaat weer voor het eten zorgen en na de afwas de boel weer opruimen en ik in de administratie.

1. Diane Honingh:
    20 mei 2017
    Prachtige foto's! Hier mooi weer, vanmiddag twee keer enorme bui. Maar verder heerlijk weer