Millau

12 september 2017 - Millau, Frankrijk

Maandag 11 sept.

Gisteravond nog naar de postcodeloterij gekeken en weer niets gewonnen en het is te ver dat Gerston even langs komt dus in oktober maar!
Vanmorgen zouden we op tijd weg maar met de gezellige Belgische buren raakte we aan de praat en het werd 9.35 toen we vertrokken. Naar Sarlat le Caneda en daar getankt en ook boodschappen gedaan. Langs de Dordogne naar Souillac en dan naar Martel waar we op de D840 komen. Dan eerst koffie drinken en weer verder naar Figeac. Een stukje langs de Lot en als we daar overgestoken zijn naar Decazeville. Even voor Rodez gaan we eten en dan via de N88 naar de A75. Als we daar op 890 m hoogte Itten is het 13 graden en het regent. Bij afslag 44.1 er al en dan afdalen naar Millau. De On schijnt en ook de temperatuur loopt op naar 20 graden. Om half vier komen we op de camping aan waar ook zwager en schoonzuster, Twan en Lisette, staan. De camper geïnstalleerd en op de koffie bij de familie. Gezellig gezeten en bijgekletst. De dames voor het eten gezorgd en heerlijk gegeten. De dames ook afwassen en toen alles weer opgeruimd was hebben we Twan en Lisette het Skip Bo proberen bij te brengen. Natwee proefpotjes nog twee gespeeld de heren ieder een potje gewonnen! Daarna nog even gezellig gezeten en wij weer terug naar de camper waar we weer in ons eigen bedje kropen.

1. Diane Honingh:
    12 september 2017
    Ik vermoedde al dat het plan zou zijn doorgezet. Er kwam gisteravond maar geen nieuw verhaal en ook een stille app verbinding. Hartstikke gezellig!! Hebben jullie vandaag ook nog een dag samen doorgebracht?
  2. Diane Honingh:
    12 september 2017
    Foto's. Zijn trouwens leuk. Mooie caravan hebben ze!!